strategia wizerunkowa oraz projekt stoiska

Kompleksowa strategia wizerunkowa oraz projekt stoiska wystawienniczego dla polskiej marki, wchodzącej ze swymi produktami na rynek zagraniczny.

Rozwijająca się polska marka stawia na ekologiczne i organiczne składniki pochodzenia roślinnego oraz piękny zapach zaczerpnięty z olejków eterycznych. Te pielęgnacyjne cuda zamknięte w szklanych słoiczkach powstają w bezpośrednim sąsiedztwie lasu. W odpowiedzi na charakter marki  zaproponowaliśmy dwa wiodące kolory realizacji: głęboką zieleń i malinowy róż, które nawiązują do bujnego, tętniącego życiem lasu oraz do odważnej i zmysłowej kobiecości, czerpiącej swą siłę i radość z natury. Zestawienie życiodajnej potęgi lasu z figlarną postacią dziewczyny w malinowej sukience tworzy sugestywny obraz, który idealnie pasuje do claimu “Playing with nature”.

Tak powstała baśniowa grafika, będąca dominantą całego projektu identyfikacji wizualnej marki oraz stoiska wystawienniczego.

Zieleń i roślinność wykorzystana w projekcie stoiska wystawienniczego poza walorami estetycznymi mają podkreślić naturalność i ekologiczne rozwiązania, charakteryzujące markę. Magiczną atmosferę lasu spotęgowaliśmy przez zawieszone kokedamy – kule z mchu porośnięte leśną roślinnością. Całość dodatkowo wzbogaciliśmy okrągłą huśtawką, która zgodnie z naszym claimem „Playing with nature” jest zaproszeniem do niczym nieskrępowanej zabawy z naturą.